فرهنگی تبلیغی

معرفی دستاوردهای نظام ولایی و ارتش پا در رکاب

فرهنگی تبلیغی

معرفی دستاوردهای نظام ولایی و ارتش پا در رکاب

طرح های دشمن در استانه انتخابات

تجربه‌ی تاریخی نشان می‌دهد که نظام سلطه در آستانه‌ی برگزاری انتخابات، پروژه‌های ضدامنیتی را علیه جمهوری اسلامی ایران کلید می‌زند. مه به برخی از آنها اشاره می شود. طرح‌های دشمن به‌ اقتضای ماهیت شرایط، متفاوت است و حسب شرایط یکی از آن‌ها یا ترکیبی از آن‌ها را به کار می‌گیرد. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به چند مورد زیر که در ایام انتخابات‌های گذشته نیز انجام شده اشاره کرد: ۱. نفی ماهیت اجتماعی انتخابات: با توجه به اینکه اهمیت انتخابات به کاربست قدرت اجتماعی در حوزه‌ی مدیریت سیاسی برمی‌گردد، دشمن تلاش می‌‌کند تا انتخابات را در کشور مقوله‌ای صوری نشان دهد که نمی‌تواند سرنوشت سیاسی را تحت‌تأثیر قرار دهد. در این فضا، مباحثی از این قبیل شایع می‌شود که همه‌چیز از قبل شکل گرفته و انتخابات بی‌تأثیر است. در مقابل این سیاست، بایستی تاریخ تحول جمهوری اسلامی و نقش سازنده‌ی دوره‌های مختلف انتخابات در آن تبیین شود تا اینکه مشخص گردد که در جمهوری اسلامی، اداره‌ی جامعه به انتخاب مردم متکی بوده و هست. به عبارت دیگر، انتخابات منصه‌ی ظهور اراده و قدرت مردم است و این رویکرد اجتماعی لازم است برجسته شود. ۲. نفی ضرورت: در این رویکرد، تلاش می‌شود که رأی افراد غیرضروری نشان داده و چنین شایع شود که به‌قدر کفایت دیگران حضور دارند و لذا نیازی به مشارکت ما نیست. بعضاً نیز این عدم ضرورت به‌دلیل نبود فرد یا کاندیدای خاصی توجیه می‌شود. درهر‌حال باید دانست که مشارکت حدومرز ندارد و لذا حضور بیشتر به واقعی‌تر شدن نتایج کمک می‌کند. لذا راهکار مقابله با این سیاست، نشان دادن نقش افراد در کلان انتخابات است. این موضوع باید تبیین شود که هر فرد در انتخابات ارزش خاص خود را دارد. ۳. نفی سلامت: در این رویکرد سعی می‌شود تا فرایند انتخابات نفی شود و در مجموع، اقدامی ناقص یا یک‌سویه ترسیم شود که نمی‌تواند اراده‌ی عموم را نشان دهد. در مقابل این رویکرد، لازم است شفافیت حقوقی و قاطعیت مدیریتی در اجرای قانون ملاک باشد تا هیچ‌کس نتواند حریم حق‌الناس را نقض کند. در مجموع، اتخاذ سیاستی مبتنی بر قانون‌گرایی، عدالت، انصاف و شفافیت، می‌تواند ابزارهای دشمنان را در فضای مجازی و عینی، ناکارآمد سازد.

چطور میشه آدم برای حضور در بین هموطنانش اینقدر محافظ نیاز داره ولی برای حفظ کشور موشک نخواد؟؟؟

افسران - چطور میشه آدم برای حضور در بین هموطنانش اینقدر محافظ نیاز داره ولی برای حفظ کشور موشک نخواد؟؟؟
bachemosbatچطور میشه آدم برای حضور در بین هموطنانش اینقدر محافظ نیاز داره ولی برای حفظ کشور موشک نخواد؟؟؟

هاشمی رفسنجانی:
دنیای فردا ، دنیای گفتمانهاست نه موشک ها ...

قصه سریال کیمیا و مظلومیت ارتش

با عرض سلام خدمت کلیه دوستان و دست اندر کاران صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران.


مقاومت سی و چهار روزه خرمشهر در برابر چند لشکر زرهی و پیاده عراق یکی از شگفتی های تاریخ جنگ های کلاسیک جهان است . ولی بر خلاف تصور ، ..... نبود که این حماسه را رقم زد . او تنها یکی از افراد مدافع شهر بود.
قهرمانان اصلی خرمشهر تفنگداران و تکاوران کلاه سبز نیروی دریایی ارتش ایران بودند . این دلاوران گمنام با شجاعت و از جان گذشتگی سقوط شهر را به تاخیر انداختند و به علت نرسیدن نیروهای کمکی پس از شلیک آخرین گلوله جان خود را فدای میهن کردند.
حدود چهارصد نفر تکاور نیروی دریایی ارتش در جنگی نابرابر و تن به تن ، وحشت در دل ارتش مجهز صدام افکندند . ولی متاسفانه این حماسه به نام ...... رقم خورد و نامی از نیروی دریایی ارتش برده نشد.
..... یکی از مدافعان و شهیدان عزیز این حماسه بود ولی بی شک عظمت کار قهرمانان نیروی دریایی ارتش چنان است که باید سر تعظیم فرود آوریم و از روح پاک آنان و بازماندگان این ارتش جان بر کف عذرخواهی کنیم . عذرخواهی برای ظلمی که در حق ارتش شد و خدمات آن در هشت سال جنگ به فراموشی سپرده شد .
ولی در آینده تاریخ از اینان به نیکی یاد خواهد کرد.
رسانه نه چندان ملی ما با دروغ پردازی ، همه عملیات های موفق جنگ را به ...... نسبت می دهد. در حالی که در ابتدای جنگ هنوز سپاه شکل لازم را پیدا نکرده بود و توان چندانی نداشت . نیروهای هوایی دریایی و زمینی ارتش بودند که جنگ را اداره کردند.

هشدار در باره ی تهدیدات نوظهور در حوزه های علمیه


1⃣پنجمین  انتخابات خبرگان رهبری در 7 اسفند سال 94 نقطه عطف اتفاقات غیر منتظره ای خواهد بود که بر آینده ی حوزه های علمیه تأثیر ویژه ای خواهد گذاشت

2⃣این اولین باری است که در عرصه رقابت های انتخاباتی خبرگان رهبری با پدیده ی جدیدی به نام تأثیر اجازه های اجتهاد برای نامزدهای خبرگان مواجه شده ایم.

3⃣موضوع تأیید صلاحیت ثبت نام کنندگان در انتخابات خبرگان رهبری بر اساس اخذ تأییدیه های مراجع که بر خلاف نص صریح قانون اساسی است در بین سیاسیون و بعضاً علمای حوزه های علمیه طرفداران قابل توجهی نیز پیدا کرد ؛ اگر چه طرفداران این نظریه غیر قانونی به هیچ وجه قابل مقایسه با کثرت مخالفان آن نبوده است.

4⃣اما آن چه که در این مطلب کوتاه موضوع اصلی بحث است تأثیرات ناخوشایندی است  که این نظریه بر آینده ی حوزه های علمیه خواهد گذاشت به طوری که پیش بینی می شود که در آینده ی نه چندان دور با خیل عظیم مراجع (بعضاً غیر مهذب و به اصطلاح اجازه ای) مواجه خواهیم بود که نظام تقلید را نیز دچار تحول خواهد نمود.

5⃣برخی از کارشناسان علوم و معارف دینی و حوزوی بر این باورند که ظهور حجم گسترده ی مراجع تقلید و چاپ ده ها رساله ی عملیه منجر به نوعی بیثباتی در حوزه ها شده و شیرازه ی امور دینی را از هم خواهد گسست.

رزمایش 11 هزار نفری نداجا با بکارگیری 20 پهپاد

در سومین روز از رزمایش بزرگ دریایی ولایت 94، اقتدار موشکی نیروی دریایی راهبردی ارتش در آبهای آزاد به نمایش درآمد.
، امیر دریادار دوم موسوی گفت: از یگان های شناور سطحی نیروی دریایی ارتش امروز به صورت همزمان با پرتاب موشک های سطح به سطح کروز نور اقدام به انهدام اهداف از پیش تعیین شده کرده و با موفقیت این مأموریت را به انجام رساندند.

وی افزود: همچنین در سومین روز از مرحله نمایش قدرت رزمایش بزرگ دریایی ولایت 94 موشک های نور که اخیراً پس از ارتقا دقت و برد  به این نیرو تحویل شده است از ساحل به سمت اهداف از پیش تعیین شده پرتاب و با موفقیت به هدف ها اصابت کرد.

سخنگوی رزمایش اذعان داشت: یگان های شناور نیروی دریایی ارتش که در منطقه عمومی رزمایش مستقر شده اند به منظور انهدام اهداف سطحی و هوایی دشمن در این روز از رزمایش اقدام به تیراندازی با توپ ها و سلاح های ضد هوایی موجود در این یگان ها کردند.

سخنگوی رزمایش تصریح کرد: علی رغم اقدامات الکترونیکی دشمن علیه سامانه های موشکی نیروی دریایی ارتش، هیچ خللی در پرتاب موشک های پیش بینی شده وارد نیامده و تمامی این پرتاب ها بصورت کاملاً موفقیت آمیز انجام شد.

پیشنهادات بنگاه جاسوسی BBC به رئیس جمهور ایران برای فتنه گری


 بی بی سی فارسی در تحلیلی چهار پیشنهاد را به آقای حسن روحانی برای مقابله رئیس‌جمهور با شورای‌ نگهبان ارایه کرده است:

1⃣ -  دیپلماسی داخلی با چاشنی سماجت و فشار

2⃣ -  استفاده از اهرم فشار نیروهای اجتماعی و مردم

3⃣ - برگزار نکردن انتخابات

4⃣ -  انصراف از نامزدی در مجلس خبرگان

اوباما در اولین نطق پسابرجام خود

اوباما در اولین نطق پسابرجام خود از اول نفوذ را با هدف دوقطبی سازی جامعه و ایجادتفرقه بین مردم ایران کلید زد .
وی گفت :

گزینه‌های دشمن در مقابل ملت ایران اثری ندارد

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در یادواره 136 شهید شهرستان رضوانشهر خاطرنشان کرد: ایجاد ناامنی یکی از ابعاد نفوذ دشمن است و دشمن اعلام می‌کند گزینه‌های زیر و روی میز دارد اما این گزینه‌ها در مقابل ملت ایران اثری ندارد.
او با بیان اینکه3600 نقطه کشور توسط قرارگاه پدافند هوایی پوشش داده‌ می‌شود و کار پدافند هوایی شبانه‌روزی و 24 ساعته است، افزود: امنیت امروز در جمهوری اسلامی ایران را مدیون و مرهون خون شهدا می باشیم.
وی مسیر حاکمیت کشور را الهی نامید و تصریح کرد: قرار گرفتن در این مسیر با اطاعت از فرمان و امر ولایت است و شهدا این مسیر را پیمودند و ولایت‌مداری و ‌ایستادگی خانواده شهدا و ملت غیور ایران موجب شده تا این مسیر به خوبی طی شود.