فرهنگی تبلیغی

معرفی دستاوردهای نظام ولایی و ارتش پا در رکاب

فرهنگی تبلیغی

معرفی دستاوردهای نظام ولایی و ارتش پا در رکاب

ارتش جمهوری اسلامی 5 یادمان و نمایشگاه در مناطق عملیاتی جنوب ایجاد کرده است

ارتش جمهوری اسلامی 5 یادمان در مناطق عملیاتی جنوب ایجاد کرده است
حجت الاسلام والمسلمین محمد علی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران   درباره آخرین اقدامات ارتش جمهوری اسلامی ایران برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس در مناطق عملیاتی جنوب عنوان داشت: ارتش جمهوری اسلامی 5 یادمان و نمایشگاه در مناطق عملیاتی جنوب ایجاد کرده است.
 وی افزود: یادمان های "دهلاویه" ، "چزابه" و رمضان در اختیار برادران ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: همچنین نیروی دریایی ارتش در خرمشهر و نهاجا در منطقه دزفول نمایشگاه هایی را برپا کرده اند. علاوه بر این قرارگاه پدافندهوایی خاتم الانبیا(ص) نیز در اهواز نمایشگاه خوبی را بر پا کرده است.

وضع مردم مطلعم و تلخ‌کامی آنان از مشکلات اقتصادی را با همه وجود حس می‌کنم

 
مطالبه مردم و رهبری از مسئولان تمرکز بر تولید و اشتغال است/ از وضع مردم مطلعم و تلخ‌کامی آنان از مشکلات اقتصادی را با همه وجود حس می‌کنم/ امنیت کشور در محیط پرتلاطم منطقه‌ای و بین‌المللی شاخص بسیار مهمی بود+فیلم
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۶ هجری شمسی، با تبریک ولادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها و عید نوروز به همه‌ی هم‌میهنان و ایرانیان بویژه خانواده‌های معظم شهیدان و ایثارگران و با آرزوی سالی همراه با برکت، امنیت و رفاه برای مردم ایران و مسلمانان جهان، سال جدید را سال «اقتصاد مقاومتی: تولید- اشتغال» نامگذاری کردند.
 
حضرت آیت الله خامنه‌ای سال ۹۵ را همراه با تلخی‌ها و شیرینی‌هایی برای ملت ایران دانستند و با اشاره به برخی از مهمترین عوامل شادکامی ملت در سال گذشته، افزودند: عزت ایران و هویت ملت عزیز در تمام قضایای سال ۹۵ مشهود بود و دشمنان در همه‌جای دنیا به اقتدار و عظمت ملت ایران اعتراف کردند.

اسرائیل نگران لغو ممنوعیت‌های سازمان ملل علیه برنامه موشکی ایران است

 پایگاه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی نوشت: در توافق هسته‌ای ایران یک مهلت ده ساله برای ممنوعیت فعالیت‌های هسته‌ای ایران، غنی‌سازی اورانیوم در این کشور و توسعه تجهیزات با قابلیت هسته‌ای قید شده است. مقامات اسرائیل معتقد هستند این مهلت 10 ساله ، که یک سال آن نیز سپری شده است، احتمالا در زندگی سیاسی طولانی به نظر برسد؛ اما در زندگی یک ملت چندان زمان طولانی نیست. 
جروزالم پست در ادامه این گزارش نوشت: اسرائیل از هم‌اکنون در حال آماده شدن برای زمان انقضای توافق هسته‌ای ایران است. به ویژه آنکه دو مورد از محدودیت‌های تعیین شده برای ایران در زمینه فروش تسلیحات و توسعه برنامه‌ ساخت موشک‌های بالستیک این کشور در چند سال آینده لغو خواهد شد.

دیدار مداحان و ذاکران اهل‌بیت

افسران -
 ❤در خجسته سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه‌ی زهرا سلام‌الله‌علیها جمعی از مداحان و ذاکران اهل‌بیت علیهم‌السلام صبح امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. ۹۵/۱۲/۲۹
✨حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیهابا وجود آن عظمت و مقامات خارج از فهم و تصور بشر، یکی از شئون و مشاغل ایشان، نقش «مادری، همسری و خانه‌داری» است.

درخواست آفریقای جنوبی از شورای امنیت برای فروش سامانه‌ موشکی به ایران

موشکهای آفریقای جنوبی برای ایران 2

آفریقای جنوبی به دنبال گرفتن مجوز شورای امنیت برای فروش سامانه موشکی سطح به هوای «اومخونتو» به ایران است.

کمتر کشوری فناوری ساخت موشک‌ با "خطای کمتر از ۱۰متر" دارد

سرلشکر باقری

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: فناوری موشک‌هایی با توانایی اصابت کمتر از ۱۰ متر به هدف در اختیار کمتر کشوری قرار دارد و امروز ایران این تسلیحات را تولید و استفاده می‌کند.

کاریکاتور/ سود شگفت انگیز سهام عدالت/۲ نان سنگک یا ۵ تا؟!

سود سهام عدالت در یک ماه معادل خرید ۲ نان سنگک است / نماینده مردم کرمان در مجلس با اشاره به سود سهام عدالت، گفت:سود سهام عدالت در هر ماه ۳۰۰۰ تومان معادل خرید ۲ نان سنگک است.

کاریکاتور/ سود شگفت انگیز سهام عدالت/2 نان سنگک یا 5 تا؟!

هیچ‌گونه مشکل امنیتی در مرزهای کشور نداریم/

سرلشکر باقری

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: به لطف خدا و تلاش نیروهای مسلح هیچ‌گونه مشکل امنیتی در مرزهای زمینی, هوایی و دریایی نداریم.

ناوگروه 45 نیروی دریایی ارتش در بندر صلاله عمان پهلو گرفت

 نیروی دریایی

ناوگروه 45 نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن نقدی و ناو پشتیبانی تُنب امروز در بندر صلاله عمان پهلو گرفت.
ناوگروه 45 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای انجام ماموریت‌ در آب‌های آزاد و بین‌المللی و پس از بازگشت ناوگروه 44، در روزهای گذشته راهی خلیج عدن شده است.
این ناوگروه که متشکل از ناوشکن نقدی و ناو پشتیبانی تُنب است، قرار است در خلیج عدن و تنگه باب المندب به حفاظت از کشتی‌های تجاری کشورمان بپردازد، هم‌اکنون در بندر صلاله در سواحل عمان پهلو گرفته و به‌زودی راهی تنگه استراتژیک باب المندب و خلیج عدن خواهد شد.
این اولین ماموریت بین‌المللی ناوشکن جمهوری اسلامی ایرانی نقدی، پس از گذراندن یک دوره تعمیرات اساسی توسط متخصصان کشورمان و الحاق مجدد به ناوگان جنوب نداجا است.
پیش از این، ناوگروه 44 نیروی دریایی ارتش با شکستن رکورد دریانوردی ناوهای ایرانی، پس از پنج ماه ماموریت و حضور در آب‌های شرقی اقیانوس اطلس، در باب المندب و خلیج عدن حضور داشت و از کشتی‌های تجاری و نفت‌کش‌های کشورمان در برابر دزدی‌های دریایی، حفاظت می‌کرد

سفری شکست خورده برای نتانیاهو

بنیامین نتانیاهو در پایان این سفر به صورت ضمنی اعلام کرد که موفق نشده تضمینی از روسیه در مورد مطالبات اسرائیل در عرصه سوریه یا مسایل دیگر منطقه به دست آورد. به همین علت بود که تأکید کرد تمام آن چیزی که در سفر به مسکو به دست آورد ، ارائه پیام تأکید تل آویو مبنی بر عدم پذیرش حضور ایران و متحدانش در سوریه و ضرورت دور نگه داشتن آنها از مرزهای جولان است.  وی درباره دستاوردهای خود از این سفر تنها به این موضوع اکتفا کرد که: مهم این بود که من مسائلی را که لازم بود، به گوش ولادیمیر  پوتین رساندم، وقتی که اطلاعات و موضوعات به صورت مستقیم و بدون واسطه و به صورت رو در رو مطرح می شود، تأثیرگذاری خواهد داشت.

موشک‌های حماس می‌تواند هر نقطه از سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دهد

تاریخ : سه شنبه هفدهم اسفند ۱۳۹۵ | 13:32 | نویسنده : اسکندری

موشک‌های حماس می‌تواند همه سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دهد"خالد قدومی" نماینده حماس در ایران  ؛ درباره نبرد احتمالی آینده رژیم اشغالگر قدس و حماس عنوان داشت: درباره نبرد احتمالی آینده باید بگویم که مقاومت اسلامی در فلسطین همواره آماده رویارویی با رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: تلاش می‌کنیم برای بازپس‌گیری حقوق خود و مقابله با جنایت‌های دشمن صهیونیستی پیکار کنیم.
نماینده حماس در ایران تصریح کرد: در صورتی که هرگونه حماقتی مانند اقدامات صهیونیست‌ها در سال‌های گذشته رخ دهد برادران ما در غزه آماده‌ هستند تا پاسخ حملات صهیونیست‌ها را بدهند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: موشک‌های حماس در جنگ‌های اخیر توانسته تمامی نقاط سرزمین‌های اشغالی و مساحت جغرافیایی این رژیم را مورد اصابت قرار دهد.

ناوشکن دماوند با ناو موشک‌انداز درفش راهی داغستان روسیه شد.


ناوشکن دماوند

 ، ناوگروه جمهوری اسلامی ایران شامل ناوشکن دماوند و ناو موشک‌انداز درفش در قالب یک ناوگروه صبح امروز آب‌های سرزمینی کشورمان در دریای خزر را به قصد مخاچ‌قلعه داغستان روسیه ترک کردند.

این ناوگروه با هدف به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در آب‌های دریای خزر و ابلاغ پیام صلح و دوستی به کشورهای حاشیه این دریا، بندر انزلی را به مقصد کشور روسیه اعزام شدند.

گفتنی است این چهارمین ناوگروه اعزامی از ناوگان شمال نداجا است که سه مورد آن به روسیه و یک مورد به آذربایجان بوده است.