فرهنگی تبلیغی

معرفی دستاوردهای نظام ولایی و ارتش پا در رکاب

فرهنگی تبلیغی

معرفی دستاوردهای نظام ولایی و ارتش پا در رکاب

وقتی خبرنگار BBC حمله سپاه ایران را به رخ آمریکا می‌کشد +عکس

نفیسه کوهنورد خبرنگار بی بی سی یک مقایسه جالب بین حمله آمریکا به جت سوری و حمله سپاه به داعش انجام داده است.

وقتی خبرنگار BBC حمله سپاه را به رخ آمریکا می‌کشد+عکس اخیرا آمریکا جت سوری را که هدفش بمباران مواضع گروهک تروریستی داعش بوده را ساقط کرده و این موضوع با توجه به اینکه چندروز پیش سپاه ایران با شلیک چند موشک مقر داعش را در دیرالزور سوریه با خاک یکسان کرد در مقام مقایسه گرفت.
حمله آمریکا به این جت به وضوح جبهه باطل علیه حق این کشور را نشان می دهد و آشکار موضع آمریکا را که در طرفداری بی چون و چرا از داعش یا به طور کل تروریست به تصویر می کشد، تصویری منجزر کننده که موج تنفر عظیمی را به از مردم جهان به سوی آمریکا شیطان بزرگ روانه می کند.
یکی از افرادی که با توجه به سابقه کاری اش در شبکه معاند بی بی سی اصلا از او انتظار نمی رفت که چنین واکنشی به حمله آمریکا به جت سوری نشان دهد. نفیسه کوهنورد خبرنگار این شبکه است که در توصفحه توییتر خود نوشته: "آمریکا جت سوری رو که گویا مواضع داعش رو بمباران میکرده، ساقط کرده. ایران داعش رو در دیرالزور با موشک زده. این جمله ها ربطی بهم ندارن؟"

وقتی خبرنگار BBC حمله سپاه را به رخ آمریکا می‌کشد+عکس


سیلی سپاه تیتر اول رویترز شد+عکس

پایگاه‌های تروریست‌ها در دیرالزور سوریه، هدف موشک‌های بالستیک ایران قرار گرفت.

سیلی سپاه تیتر اول رویترز شد+عکس

 

 

بازدید سرلشکر صالحی از مرزهای غربی کشور

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از مرزهای غربی کشور بازدید کرد.

امیر سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در مرزهای غربی کشور به ویژه مرز نفت شهر حاضر شد و اقتدار نیروهای واکنش سریع نیروی زمینی ارتش را ارزیابی کرد.

سرلشکر صالحی در این بازدید اظهار داشت: ما در اینجا فقط برای دفاع حضور نداریم بلکه برای شکار هم مستقریم.

وی ادامه داد: داعش برای ما مانند سگی وحشی است و نه تنها به راحتی حساب آنها را خواهیم رسید، بلکه جواب اربابان آنها را هم می دهیم.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: تا ارتش جمهوری اسلامی ایران در نوار مرزی غرب کشور حضور جدی دارد هیچ تروریستی به خود جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران اسلامی را نخواهد داد و با هر تحرکی در طول شبانه روز به شدت برخورد خواهیم کرد.

رزمایش دریایی مشترک ایران و چین در تنگه هرمز برگزار شد

رزمایش مشترک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ارتش جمهوری خلق چین در محدوده آب‌های شرق تنگه هرمز تا دریای عمان برگزار شد.

به گزارش منابع آگاه؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی دریایی، تمرین مشترک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ارتش جمهوری خلق چین در محدوده آب‌های شرق تنگه هرمز تا دریای عمان آغاز شد.

در این تمرین مشترک ۷۰۰ نفر از کارکنان نیروی دریایی ارتش با ناوشکن‌های الوند و البرز و یک فروند بالگرد و ۷۰۰ نفر از کارکنان ناوگروه چینی حضور دارند.

۲ ناوشکن، یک ناو پشتیبانی و یک بالگرد نیروی دریایی ارتش چین با ۷۰۰ نیرو در این تمرین حضور دارند.

در این تمرین مشترک تبادل اطلاعات، عملیات نقل و انتقالات عمودی و نشست و برخاست بالگرد صورت خواهد گرفت.

ابوبکر البغدادی در حمله هوایی روسیه کشته شده است

ابوبکر البغدادیوزارت دفاع روسیه از احتمال کشته شدن سرکرده داعش در حمله هوایی این کشور به مواضع تکفیری ها در الرقه در ماه مه گذشته خبر داد.

به گزارش منابع آگاه به نقل از روسیاالیوم، وزارت دفاع روسیه احتمال  داد که ابوبکر البغدادی سرکرده داعش در یکی از حملات هوایی روسیه در الرقه کشته شده باشد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که احتمالا ابوبکر البغدادی در حمله آنها به الرقه در سوریه در اواخر ماه مه گذشته کشته شده باشد.

روسها اعلام کردند که آنها یک نشست سرکرده های داعش را هدف قرار داده اند.

وزارت دفاع روسیه بیان کرد: اطلاعاتی وجود دارد که نشان می دهد ابوبکر البغدادی در یکی از حملات هوایی روسیه به الرقه سوریه کشته شده است.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: حمله در شب ۲۸ ماه مه گذشته به مرکز فرماندهی داعش که در حین حمله سرکرده های داعش در حال برگزاری نشستی برای یافتن راهکاری برای خروج تروریستها از الرقه از طریق آنچه گذرگاه جنوبی نامیده می شود، بودند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: بر اساس اطلاعاتی که ما از طریق کانالهای متعدد از صحت آن مطمئن شده ایم، ابوبکر البغدادی سرکرده داعش نیز در نشست مذکور حضور داشته است و در جریان حمله کشته شده است.

در این بیانیه آمده است: وزارت دفاع روسیه، آمریکایی ها را از این حمله که از سوی جنگنده های سوخو  ۳۵ و سوخو ۳۴ در جنوب الرقه آگاه کرده بود.

بر اساس اطلاعات دریافتی در این حمله حدود ۳۰ سرکرده داعش و ۳۰۰ نفر از محافظان این سرکرده ها کشته شدند که در میان کشته شدگان ابو الحاج المصری امیر الرقه و ابراهیم النایف الحاج امیر مناطق واقع میان الرقه و شهر السخنه و سلیمان الشواخ رئیس سرویس امنیتی داعش به چشم می خورند.

سناتور الکسی پوشکوف روس در شبکه اجتماعی به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: اگر واقعا ابوبکر البغدادی مرده باشد این ضربه مهلکی به داعش خواهد بود و شکست آن را تسریع خواهد کرد.

سخنان گوهربار امام خمینی (ره)

سخنان گوهربار امام خمینی (ره)


دوستان عزیزم التماس دعا در این شب های عزیز

سناتور جمهوری‌خواه: چرا ایران را تحریم می‌کنیم ولی عربستان را نه؟!

سناتور جمهوری‌خواه: در تحریم ایران تجدید نظر کنید/ عربستان هم مستحق تحریم است

"رند پال" سناتور جمهوری‌خواه ایالت کنتاکی در یادداشتی از سیاست دوگانه آمریکا در قبال ایران و عربستان انتقاد کرد.زمانیکه به تحریم‌های جدید ایران نگاه می‌کنم، در می‌یابم تمام دلایل این تحریم‌ها درمورد عربستان نیز صدق می‌کند، پس چرا ما عربستان را تحریم نمی‌کنیم؟ به عنوان مثال، عربستان هم موشک‌های بالستیک "دانگ فنگ 3s" در اختیار دارد که به سمت تهران و تل‌آویو نشانه رفته‌اند.

واشنگتن‌پست: ترامپ سلامت روانی ندارد!

روزنامه آمریکایی «واشنگتن‌پست» با اشاره به اظهارات عجیب و غریب و اقدامات نامتعارف رئیس‌جمهوری این کشور تأکید کرد نگرانی جدی درباره سلامت روان «دونالد ترامپ» وجود دارد!
 
واشنگتن‌پست: ترامپ سلامت روانی ندارد!

رهبر انقلاب: چرا باید دریونسکو یا سازمان ملل، نظام آموزشی ما را بنویسند؟

رهبریترقه‌بازی‌های امروز در «اراده‌ مردم» تأثیری نخواهد گذاشت.گاهی دستگاههای مرکزیِ فکر، فرهنگ و سیاست دچار اختلال و تعطیلی می‌شوند.رهبر معظم انقلاب با اشاره به حوادث تروریستی تهران تأکید کردند: این ترقه‌بازی‌هایی که امروز شد، اینها هم در اراده‌ مردم تأثیری نخواهد گذاشت و ان‌شاءالله کلک اینها کنده خواهد شد.

پرواز نمایشی فانتوم‌های پایگاه هوایی بوشهر

فرمانده کل ارتش با حضور در پایگاه شکاری شهید یاسینی بوشهر از قسمت های مختلف این پایگاه بازدید کرد.

پرواز نمایشی فانتوم‌های پایگاه هوایی بوشهربه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاجا؛ امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در پایگاه شکاری شهید یاسینی بوشهر از قسمت های مختلف این پایگاه بازدید کرد.
 امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در این بازدید آمادگی رزمی و توان عملیاتی این پایگاه را مورد ارزیابی قرار داد.
 وی با حضور درقسمت های آلرت، سیمیلاتور، بازآماد، شیلترها وگروه نگهداری در جریان روند پیشرفت طرح ها و برنامه های این پایگاه قرار گرفت.
 فرمانده کل ارتش ضمن دیدار با کارکنان و خلبانان پایگاه شهید یاسینی، با حضور در قرارگاه سربازی بصورت چهره به چهره با سربازان این پایگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.
 گفتنی است با حضور امیر سرلشکر صالحی سالن تیراندازی ویژه سربازان وظیفه این پایگاه نیز افتتاح و بهره برداری شد.
 همچنین پس از بازدید سرلشکر صالحی از بخش آلرت، خلبانان تیزپرواز پایگاه شهید یاسینی با دو فروند هواپیمای اف4 به پرواز در آمده و آمادگی خود را برای انجام ماموریت‌های محوله نشان دادند.

بیانیه ارتش بمناسبت 14 و 15 خرداد

لوگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران

ارتش جمهوری اسلامی ایران بمناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد و سالگرد ارتحال امام(ره) بیانیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است: در تاریخ ایران اسلامی ۱۴ و ۱۵ خرداد یادآور نام و شخصیت رهبر بزرگ انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) است. بزرگ مردی که برای حمایت از مستضعفین و ملل مظلوم در برابر قدرت‌های زورگو و استکباری ایستاد.

در این بیانیه آمده است: امام خمینی(ره) در ایجاد الگویی نوین در اداره جوامع بشری و تأمین سعادت دنیوی و اخروی نقشی بی بدیل داشت و امروز سربلندی و سرافرازی ملت ایران در عرصه‌ های مختلف نبرد با دشمنان انقلاب اسلامی حاصل ولایت فقیه و مردم سالاری دینی است که تفکر هوشمندانه و خلاقانه آن امام راحل با تلفیق مبانی و آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) و شرایط روز، آن را بوجود آورده و درکی جدید از شرایط تاریخی را فراروی سایر ملل و جوامع قرار داده است.

سیا برای جمع‌آوری و تحلیل اطلاعات درباره ایران، یک مرکز ویژه تاسیس کرد

وال استریت ژورنال: سیا برای جمع‌آوری و تحلیل اطلاعات درباره ایران، یک مرکز ویژه تاسیس کرد روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی نوشت سیا یک بخش مأموریتی ویژه را برای اعمال فشار بر ایران ایجاد کرده است. 

در این گزارش آمده است: به گفته مقامات آمریکایی، آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا -سیا- یک مرکز ایجاد کرده است که به طور انحصاری بر جمع‌آوری و تحلیل اطلاعات درباره ایران متمرکز است. این اقدام منعکس‌کننده تصمیم دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، برای تبدیل ایران به یک هدف و اولویت مهمتر برای جاسوسان آمریکایی است.