فرهنگی تبلیغی

معرفی دستاوردهای نظام ولایی و ارتش پا در رکاب

فرهنگی تبلیغی

معرفی دستاوردهای نظام ولایی و ارتش پا در رکاب

قصه سریال کیمیا و مظلومیت ارتش

با عرض سلام خدمت کلیه دوستان و دست اندر کاران صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران.


مقاومت سی و چهار روزه خرمشهر در برابر چند لشکر زرهی و پیاده عراق یکی از شگفتی های تاریخ جنگ های کلاسیک جهان است . ولی بر خلاف تصور ، ..... نبود که این حماسه را رقم زد . او تنها یکی از افراد مدافع شهر بود.
قهرمانان اصلی خرمشهر تفنگداران و تکاوران کلاه سبز نیروی دریایی ارتش ایران بودند . این دلاوران گمنام با شجاعت و از جان گذشتگی سقوط شهر را به تاخیر انداختند و به علت نرسیدن نیروهای کمکی پس از شلیک آخرین گلوله جان خود را فدای میهن کردند.
حدود چهارصد نفر تکاور نیروی دریایی ارتش در جنگی نابرابر و تن به تن ، وحشت در دل ارتش مجهز صدام افکندند . ولی متاسفانه این حماسه به نام ...... رقم خورد و نامی از نیروی دریایی ارتش برده نشد.
..... یکی از مدافعان و شهیدان عزیز این حماسه بود ولی بی شک عظمت کار قهرمانان نیروی دریایی ارتش چنان است که باید سر تعظیم فرود آوریم و از روح پاک آنان و بازماندگان این ارتش جان بر کف عذرخواهی کنیم . عذرخواهی برای ظلمی که در حق ارتش شد و خدمات آن در هشت سال جنگ به فراموشی سپرده شد .
ولی در آینده تاریخ از اینان به نیکی یاد خواهد کرد.
رسانه نه چندان ملی ما با دروغ پردازی ، همه عملیات های موفق جنگ را به ...... نسبت می دهد. در حالی که در ابتدای جنگ هنوز سپاه شکل لازم را پیدا نکرده بود و توان چندانی نداشت . نیروهای هوایی دریایی و زمینی ارتش بودند که جنگ را اداره کردند.

نظرات 1 + ارسال نظر
باستانی دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 20:47 http://sarallah51.blogfa.com/

با سلام و خسته نباشید
وب خوب و با محتوایی دارید
با افتخار لینک شدید ‘ افتخار بدید و به وب من هم سر بزنید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.