فرهنگی تبلیغی

معرفی دستاوردهای نظام ولایی و ارتش پا در رکاب

فرهنگی تبلیغی

معرفی دستاوردهای نظام ولایی و ارتش پا در رکاب

پیام تشکر رهبر انقلاب به رسول خادم

پیام تشکر رهبر انقلاب به رسول خادم
 در پی قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در جام جهانی، مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز طی تماسی تلفنی با رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی، پیام تشکرآمیز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را به مجموعه فدراسیون کشتی ابلاغ کردند. 
رهبر معظم انقلاب از زحمات مسئولان فدراسیون کشتی، مربیان و قهرمانان تیم ملی در راه کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جام جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه و کسب افتخار برای مردم عزیز ایران تشکر نمودند.

حدیثی تکان‌دهنده برای صاحبخانه‌ها


حدیثی تکان‌دهنده برای صاحبخانه‌ها

  در کتاب «ثواب الاعمال و عقاب الاعمال» نوشته شیخ صدوق حدیثی از امام صادق (ع) نقل شده که مضمون آن بسیار تکان دهنده و قابل تامل است.
شرح این حدیث را در ادامه می‌خوانید:
من کان له دار و احتاج مؤمن إلی سکناها فمنعه إیّاها قال اللَّه عزّ و جلّ: ملائکتی عبدی بخل علی عبدی بسکنی الدّنیا و عزّتی لا یسکن جنانی أبدا.
کسی که خانه‌ای داشته باشد و مومنی محتاج سکونت در آن باشد و او نگذارد، خداوند عزوجل می‌فرماید: فرشتگانم! بنده ام به بنده دیگرم در مورد سکونت در دنیا بخل ورزید، به عزتم سوگند هیچ گاه در بهشتم  ساکن نخواهد شد.

نباید با برجام از اقتصاد مقاومتی غافل شویم

امریکا همیشه به دنبال حیله و نیرنگ است/باید جدای از برجام به اقتصاد مقاومتی هم توجه کنیمامیر سرتیپ "محمدحسن نامی" رئیس کارگروه ژئوپلتیک مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی  درباره برجام و اینکه آیا این توافق انتظارات را براورده کرده و به چه میزان توانسته در معیشت مردم تاثیر بگذارد و ایالات متحده تا چه حد به تعهدات خود در این معاهده عمل کرده  عنوان داشت: آمریکایی‌ها همیشه دشمن هستند و دشمن همواره به فکر حیله و  نیرنگ است. 
وزیر سابق ارتباطات افزود: ما باید همیشه مراقب دشمن باشیم و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم. 
وزیر سابق ارتباطات با بیان اینکه برجام یک قرارداد بین المللی است، گفت: باید جدای از برجام به توان درونی نیز توجه کنیم. 
امیر سرتیپ نامی تاکید کرد: نیروی انسانی یک مزیتی است که می‌توان از ان برای افزایش قدرت درونی جامعه استفاده کرد. 
وی در پایان با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد : باید به شکل ویژه به اقتصاد مقاومتی توجه کنیم.

دولت‌مردان در چهارچوب سیاست‌های مقام معظم رهبری عمل کنند

دولت‌مردان در چهارچوب سیاست‌های مقام معظم رهبری عمل کنند"سرلشکر محسن رضایی" فرمانده اسبق سپاه   درباره  سیاست‌های وزارت خارجه نسبت به تهدیدات آمریکایی‌ها عنوان داشت: ما از دولت‌مردان می‌خواهیم در چهارچوب سیاست‌های مقام معظم رهبری عمل کنند.
وی افزود: دولت‌مردان برداشت‌ها و دیدگاه‌های شخصی خودشان را در چهارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری ساماندهی کنند.
فرمانده اسبق سپاه تهدیدات آمریکایی‌ها را یک سریال شناخته شده عنوان کرد و گفت: ما در مقابل هر شرایطی باید استراتژی همان شرایط را در پیش بگیریم.
وی افزود:‌ اگر در سطح بین‌الملل به ایران لبخند بزنند ما باید با سیاست‌ نرمش قهرمانانه عمل کنیم ولی اگر خواستم ما را تهدید کنند باید اول نصیحت بکنیم، بعد هشدار دهیم و اگر بخواهند وارد جنگ شوند باید یک دفاع قاطعانه کنند.

جزئیات پیام محرمانه امیر کویت به روحانی

روحانی و امیر کویت

جزئیاتی از نامه محرمانه پادشاه کویت به رئیس‌جمهور کشورمان منتشر شد.

روحانی با اشاره به ابراز خرسندی کشورهای شورای همکاری خلیج فارس در خصوص گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران و سفر رئیس جمهور کشورمان به دو کشور عمان و کویت گفت: دولت کویت پیامی را ارسال کرده بود از طرف این شش کشور مبنی بر اینکه اراده آنها روابط بهتر با جمهوری اسلامی ایران، حل و فصل سوءتفاهم‌ها، ارتقای روابط از طریق گفتگو و مذاکره بین طرف‌هاست.

وی گفت: ما از اصل این پیام استقبال کردیم و در این سفر با دو عضو شورای همکاری خلیج فارس دیدار می‌کنیم و در این زمینه هم بحث خواهیم کرد

سیسی: قاهره آماده همکاری با ارتش لبنان است

عون لبنان سیسی قاهره مصر

رئیس جمور مصر پس از دیدار با رئیس جمهور لبنان در قاهره گفت که این کشور آماده همکاری با ارتش لبنان و مبارزه علیه تروریسم است

موشک جدید دوش پرتاب ایران با «فیوز لیزری» آمد +عکس

  این موشک به غیر از سامانه جستجوی فروسرخ خود، یک فیوز و سامانه تشخیص لیزری نیز دارد که به آن کمک می کند تا هدف را بهتر را تشخیص داده و با آن مقابله کند. این قابلیت از آنجایی مهم است که امروزه اقدامات متقابل علیه موشک های دوش پرتاب حرارتی در بالگردها و هواپیمای رزمی، شدیدا توسعه پیدا کرده و توسعه این فیوز جدید می تواند شانس مورد اصابت قرار دادن هدف را افزایش دهد.  

خبر بد «میثاق» برای کروزها و جنگنده‌های دشمن/ موشک جدید دوش پرتاب ایران با «فیوز لیزری» آمد +عکس

توان موشکی ایران در خاورمیانه بی‌رقیب است +عکس

«مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌الملل» در توصیف قدرت بی‌رقیب موشکی ایران در منطقه می‌نویسد تهران از نظر تعداد و تنوع موشکی در خاورمیانه جایگاه اول را دارد و از رژیم صهیونیستی گرفته تا کشورهای اروپایی در تیررس این کشور هستند.

توان موشکی ایران در خاورمیانه بی‌رقیب است +عکس و فیلم

هزاران سرباز آمریکایی در تیررس ایرانند

یک روزنامه آمریکایی هشدار داد رویارویی با ایران هزینه‌های بزرگی برای ترامپ دارد و ممکن است به شکست برای وی منتهی شود؛ ترامپ در حالی خود را به این معرکه رویارویی با ایران افکنده که هیچ طرح استراتژیکی برای آن آماده نکرده است و در هفته‌های آغازین دوره کاریش کماکان بی‌برنامه است.«فرماندهی مرکزی آمریکا» هزاران نیرو در عراق و خلیج(فارس) دارد و همه این سربازان می‌توانند در مقابل حملات تلافی‌جویانه ایران آسیب‌پذیر باشند.

تل آویو را موشک‌باران می‌کنیم/

رئیس جمهور سوریه تهدید کرد چنانچه رژیم صهیونیستی بار دیگر دمشق و فرودگاه "المزه" را بمباران کند، این کشور "تل آویو" و فرودگاه "بن‌گوریون" را با موشک اسکاد روسیه هدف قرار خواهد داد.
بشار اسد: تل آویو را موشکباران می کنیم/ روسیه: مانعی وجود ندارد

رهبر انقلاب، پیروز «جنگ روایت‌ها»؛ تازه واردی که چهره عریان آمریکا را نشان داد

 اقدامات ترامپ که رویکرد آشکارتری در ایران‌ستیزی دارد، موجب شده است که صحت «روایت» آیت الله خامنه‌ای از دشمن و آمریکا بار دیگر به اثبات برسد.
 آمریکایی‌ها از مدت‌ها پیش به‌ویژه در سه سال اخیر تلاش زیادی برای خنثی‌سازی و حتی مضر نشان‌دادن روایت رهبر انقلاب از حکومت و ماهیت آمریکا انجام دادند
دولت اوباما با فریب به‌دنبال تغییر 15 ساله در ایران بود و تلاش داشت روایت‌های دیگری را جایگزین روایت رهبر انقلاب از غرب به‌ویژه آمریکا کند 

خبرهای خوشی از مقابله با تروریست‌ها داریم

سفر وزیر اطلاعات به بوشهر

   حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه 20بهمن) هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: خبرهای خوشی داریم، اما هنوز موقع اعلام آن نشده است. برای جلوگیری از اقدامات تروریستی عملیات‌هایی انجام داده‌ایم که وقتی نهایی شد، خبرهای آن را اعلام می‌کنیم.

وی افزود: سربازام گمنان امام زمان(عج) اشراف دارند و  هوشیارند و هرگونه حرکتی را در جهت آسیب‌زنندگان به کشور خفه می‌کنند.

هیچ دشمنی نمی‌تواند ملت ایران را فلج کند

فرماندهان و جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش با رهبر انقلاب دیدار کردند همزمان با نوزدهم بهمن ماه سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی (ره) و روز نیروی هوایی، جمعی از فرماندهان، افسران، خلبانان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) صبح امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
ایشان در این دیدار فرمودند: رئیس‌جمهور جدید آمریکا می‌گوید باید از اوباما متشکر باشید! چرا؟ متشکر باشیم به‌خاطر داعش و آتش در عراق و سوریه و حمایت علنی از فتنه‌ی ۸۸؟ او بود که تحریم‌های فلج‌کننده برای ملت ایران آورد؛ البته به خواستش نرسید و هیچ دشمنی نمی‌تواند ملت ایران را فلج کند، [ترامپ] می‌گوید از من بترسید! نه؛ مردم پاسخ این حرف‌ها را در ۲۲ بهمن خواهند داد و نشان می‌دهند ملت ایران چه موضعی در برابر تهدید می‌گیرد.