فرهنگی تبلیغی

معرفی دستاوردهای نظام ولایی و ارتش پا در رکاب

فرهنگی تبلیغی

معرفی دستاوردهای نظام ولایی و ارتش پا در رکاب

سنسور های اثر انگشت

سنسور های اثر انگشت اکنون در تمامی گوشی های کنونی بازار قابل مشاهده هستند، این امکان جدید بدون شک بسیار کاربردی است و بسیاری حتی خود بنده نگارنده روی آن برای امنیت دستگاه تلفن همراهم حساب باز می کنم.

شرکت LG اعلام کرده است که سنسور اثر انگشتی را ابداع کرده که می تواند بدون اشغال جایگاه خاصی در تمامی صفحه نمایش قابل پیاده سازی باشد.

گوشی های تازه معرفی شده Nexus 6P و HTC 10 را به خاطر بیاورید هر دوی کمپانی های گوگل و HTC به اجبار برای تعبیه کردن سنسور اثر انگشت در طراحی های خودشان تغییرات عمده ای به وجود اورده اند. ابداع های اینچنینی می تواند دست طراحان را در طراحی گوشی های جدید بدون دکمه های اضافی همراهی کند.

این جریان به تولید کنندگان در تولید گوشی های مقاوم در برابر آب و گرد و غبار نیز کمک خواهد کرد، چرا که دیگر خبری از کسگت های اضافی فرو رفتگی های بی مورد در طراحی های نخواهد بود.

به گفته LG سنسور تازه طراحی شده توانایی در حد و اندازه و حتی قابل رقابت با سنسور های فعلی دارد. با توجه به ضروری بودن وجود این سنسور در تلفن های هوشمند کنونی در بازار احتمالا بزودی شاهد بکارگیری این نسل جدید از سنسور ها در صفحه های نمایشگر تلفن ها خواهیم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.